keskiviikko 27. kesäkuuta 2012

"Lomalla viimeinkin, voin ottaa iisimmin.." ja niin edelleen






Oon lomaillut tässä parisen viikkoa Oulun huudeilla. Säät vaan ei oo ollu kovin suotuisat viime päivinä joten oon vaan nukkunu ja kierrelly kirppareilla. Oon jopa onnistunu tekemään tosi kivoja löytöjä kottiin ja ihan sika halvalla. Khuul. Loppuviikosta palailen takasin Helsinkiin ja sit voisin vähän ryhdistäytyä tän päivittelyn kanssa. Eh-heh. Tulee varmasti touhuiltua tavallista aktiivisemminkin kaikkea, kun nuo mun retuleena pikkusiskot lähtee mukkaa isolle kirkolle. 

Lopuksi vielä kesäfiilistely-kipaleita teidänkin iloksi. 








Ei mulla muuta. PEACE OUT.


1 kommentti:

Heini, Oona & Henriikka kirjoitti...

Heippa! Kolmin kertaiset onnittelut, pistettiin teille haaste! Haaste löytyy --> http://3xrandomkindness.blogspot.fi/