sunnuntai 29. huhtikuuta 2012

KEVÄT


"Västäräkistä vähäsen, puoli kuuta peipposesta, pääskysestä ei päivääkään.." En oo mikään haka lintujen tunnistamisessa, mutta musta tuntuu aika vahvasti, että kesää kohti mennään. Meikä on ainakin ihan intona tulevasta kesästä ja mikä parasta: MULLA ON JOPA PALKALLISTA LOMAA! Itellä lähestyvä kesä näkkyy ainakin niin, että mun energisyys taso on vahvasti verrannollinen valon määrään. Ja onhan tässä tullu tehtyä ja hommattua kaikkea pientä kivaa piristämään arkea! 

Ihan ekaksi vetäsin hiukseni punasiksi. Ammatin varjopuolia on, että työkaverit on enemmän kuin innoissaan siveltimet ojossa, kun edes pohtii hiusten värjäämistä. Mutta tykkään siitä kovasti.   


Tän dyykkasin roskiksesta, eipähän tarvi enää roudata tv-tasoa ympäri kämppää, että yllän vaihtamaan verhot yms.. 




Voiko aamu alkaa paremmin, kun ottaa kahvin ensin söpöstä purnukasta ja siten keittelee kahvit söpössä keittimessä? Kysynpähän vaan. 

Ja koska kyse on mun keittiöstä. niin ensiapu ei voi koskaan olla liian lähellä.





Helsingissä ainakin lämpötilat on sen verta kivoja, että mää oon kaivanu kevättakit aikoja sitten käyttöön<3

PS. Helsingissä päin liikkuville tiedoksi, että täältä löytyy maanpäällinen paratiisi: KLIK


1 kommentti:

Henriikka kirjoitti...

Voi ei kuinka suloisia kamoja! Ja tuo ensiapulaatikko! Mulle samanlainen!