tiistai 29. marraskuuta 2011

MA crib in da hoodz.


Tärkein asia ensin. Kuvien vaihteleva pimeys johtuu ihan vain siitä, että en yletä laittamaan lamppua olohuoneen kattoon. Niin ja ekahan pittäis varmaan ostaakki se lamppu.



Tiiättekö mitä. Oon koko elämäni haaveillu vaatehuoneesta. Nyt mulla on. Oon nähny joka yö painajaista, että sieltä tulee joku. Kiitos kaikkien ihanien kauhuleffojen. 





Tässä asunnossa on kaks huonoa juttua. Tämä helevetin palapeili hirvitys etteisessä. JA joka kuvassa esiintyvä ihana muovimatto. (Oon kuullu naapureilta, että niillä on puulattiat..)



Mun erittäin arvokas taidekokoelma. Kengistä kiitos pikkusiskolleni Henriikalle, Turisti-infosta Amberille ja Telekkarista isosiskolleni Heidille



Että semmonen luukku.

5 kommenttia:

Henriikka kirjoitti...

Siisti luukku! Ja tuo seinässä oleva "kaappi" missä sulla on nuo kivet ja mariskooli! Seki on siisti.

ps. Ootko oikeesti niin tumpelo että et saa irti noita palapeilejä?! Ees vahingossa rikottua niitä? (Riko ees nuo ylimmät!)

Heli. kirjoitti...

TÄNKS.

ps.en viittis alkaa laittaa niitä palasiksi, kun ei oo yhtään varmaa, että onko siellä takana maalia..:D

Ouss kirjoitti...

HEI MEIKÄ TYKKÄILEE TUOSTA LUUKUSTA ! Sittekkö päästään joskus Heltsinkiin asti nii saanko nukkua tuola vieras(vaate)huoneesa! :D

Mistä nuo verhot on !?

Niin, ja mitä sitte että on muovimatot ! Meiläki on nykyjään ja iha jeessiltä näyttää, olen paikoin vahannu sitä uuelleenki nii kiiltää ja on heleppo puhistaa :)

Heidi kirjoitti...

saanko muuttaa sun luo? pliis.

Heli. kirjoitti...

No tokkiisa! Voipi olla vähän ahtaanpuoleista, mutta sopuli sialle jne!:D