tiistai 16. elokuuta 2011

bäk in bisnes

Vappaapäivä, paras päivä. 


Mikä siinä on, että kun vappaa niin herää ihan automaattisesti ennen kukonlaulua? No ainakin oon saanu jo ihan sikana aikaseksi, eikä kello oo vielä mittää! Tilasin Nelly.comista talvitakin (Kyllä, tiedän että nyt on vasta elokuun puoliväli.. Aikainen lintu madon nappaa!) ja se piti sitten noutaa postista. Ja koska mulla on menossa nytten himourheilija-kausi, niin päätin reippaana tyttönä kävellä postiin ja vieläpä maisemareittiä. Säästyin jopa vesisateelta, vaikka sää olikin aikas harmaa.



"Helsinkiläisten omien ja heidän lemmikkiensä jätösten toimittaminen puistoista, kaduilta ja rantakallioilta jäteastioihin on kaupungin yleisen järjestyssäännön nojalla EHDOTTOMAST SALLITTU " 








JA mika parasta KOLOME TYÖPÄIVÄÄ ja perjantaina vihdoin mulla alkaa KESÄLOMA! Ja meikähän mennee biitsille, vaikka lunta tulis niskaan. Niin kerta. 


Ainiiin, pakko jakaa vielä tää. Oon repeilly näille yksinäni jo monta päivää.

2 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

jee!kohta tuut! (leikkaamaan mun tukan;)

t.iso-sisko

Heidi kirjoitti...

meikän blogissa olis terveisiä!